Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tarnowskich Górach

Strona główna

KOMUNIKAT


Obsługa klientów w PCPR:
1. Strony powinny kontaktować się z pracownikami w pierwszej kolejności telefonicznie lub elektronicznie.
2. Przyjmowanie korespondencji bezpośrednio od klienta zewnętrznego odbywa się przez jej umieszczenie w urnie zlokalizowanej w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie przy ul. Sienkiewicza 16.
3. Osoby przebywające w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Tarnowskich Górach zobowiązuje się do zapoznania i stosowania zasad dotyczących zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2.
4. Do pomieszczeń PCPR wpuszczane będą tylko osoby z zakrytymi ustami i nosem zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5. Przed wejściem do pomieszczeń PCPR konieczne jest zdezynfekowanie rąk lub posiadanie rękawiczek ochronnych.
6. Dopuszczalna liczba klientów przebywających w tym samych czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7. Pracownicy PCPR podczas obsługi klientów, zobowiązani są do zachowania bezpiecznej odległości z klientem oraz stosowania maseczki ochronnej, rękawiczek lub dezynfekcji rąk.
8. Dopuszczalna liczba klientów przebywających w tym samym czasie w holu budynku przy ul. Sienkiewicza 16 nie może być większa niż 2 osoby przy zachowaniu odległości min. dwóch metrów od siebie.