Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tarnowskich Górach - COVID-19

COVID-19

Komunikat COVID-19

W trosce o bezpieczeństwo w okresie nasilonych zakażeń wirusem SARS-CoV-2 oraz zachorowań na Covid-19 od 26 października 2020 r. w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Tarnowskich Górach obowiązują następujące zasady:

Przyjmowanie korespondencji bezpośrednio od klienta zewnętrznego odbywa się wyłącznie poprzez jej umieszczenie w urnach zlokalizowanych w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach przy ul. Sienkiewicza 16.

Klienci urzędu we wszystkich sprawach prowadzonych przez urząd mogą kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej, platformy E-PUAP oraz korespondencji pocztowej.

Przyjęcia stron w komórkach organizacyjnych Urzędu odbywają się po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty bezpośrednio z pracownikiem danej komórki. Przejdź tutaj aby uzyskać bezpośrednie numery telefonów do pracowników Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Tarnowskich Górach.

W przypadku zaistnienia konieczności osobistego załatwienia sprawy przyjęcie stron odbywa się w budynkach przy ul. Sienkiewicza 16 w wyznaczonej strefie bezpieczeństwa.

Przypominamy:

Wejście do PCPR – od strony parkingu. Osoby niepełnosprawne proszone są o wchodzenie do budynku od strony podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

Dopuszczalna liczba klientów przebywających w tym samym czasie w holu budynku przy ul. Sienkiewicza 16 nie może być większa niż 2 osoby, przy zachowaniu właściwych odległości tj. minimum 2 metry.

Do budynku wchodzą wyłącznie osoby z zakrytymi ustami i nosem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami powszechnie obowiązującymi oraz wytycznymi Ministerstwa Zdrowia. Po wejściu do budynku konieczne będzie zdezynfekowanie rąk lub posiadanie rękawiczek ochronnych.